Monday, September 12, 2011

Perbualan Sulit Strategi Chelsea, Arsenal dan Liverpool Nak Tewaskan Manchester United

0

Chelsea : "Kau orang semua bertenang..biar aku uruskan Manchester United yang kuat tu..aku je harapan kau orang kan?"

poyor je MU ni

Liverpool : " Pergi lantak la kau nak perasan Chelsea!, yang aku tahu..aku tak kisah kalau kalah hatta 36 game sekalipun..asalkan 2 game balance tu aku menang dengan Manchester United yang kuat tu. Bapak puas hati kalau dapat menang dengan Manchester United. Memang team aku ni main target nak memang dengan Manchester United je. Tak memang piala pun takpa..kalah benkrap dengan Swansea pun takpa..takpa..takpa!!


Arsenal : "Bodoh la kau ni Liverpool..patutla budak budak luar panggil kau Liver-fool.patut sangat. Dah kalau setakat nak menang dengan Manchester United yang kuat tu je matlamat hiudp kau dunia akhirat, buat apa kejadahnya?..cuba think-big!, fikir menang liga, menang FA, menang CL!


Chelsea : "Ahhh Arsenal..kau ni pun sama bangang dengan Liverpool. Menang CL celah bedah mananya si Liverpool ni?"




Arsenal : "Hehehehe...lupa..lupa.."


Liverpool : " Gampang kau orang ni..cakap nak bersatu..alih alih aku juga kena anjing!"


Chelsea : " Rilek la Liverpool...takkan amik hatii kot..benda tu biasa kan?, kena nganjing tu kan ko dah biasa dah..apa ada hal sangat"


Arsenal : "Entahnya Liverpool ni..tacing pulak dah..benda kecik pun nak tacing."




Liverpool : "Aku bukan tacing...tapi celaka apa Manchester United yang kuat tu boleh potong aku punya EPL title yang last aku menang..errr..aaaa...errrr..last aku menang...bila sial last aku menang?, aku pun tak ingat sial last aku menang bila.."


Chelsea : "kehkehkehkeh...kehkehkehkeh..last kau menang masa zaman Komunis di Malaysia tu belum serah diri lagi.."


Arsenal : "Kau jangan emosional sangat Liverpool..tengok aku ni haa..kena kutuk anak ikan lah, budak tadika lah..budak tak sunat lah..tapi aku rilek je..kita ni main bola..main bola kalau jadi team tak sekuat Manchester United tu memang nasib la kita kena macam gini.."


Chelsea : "Takpa jangan bimbang...musim ni nasib kita berubah..aku champion, Liverpool amik nombor 2, kau Arsenal amik nombor 3..nanti musim depan kita rotate. Amacam?"




Arsenal & Liverpool : "Kau dah hilang akal Chelsea??, Habis tu Manchester United yang kuat tu nak letak mana????"




Chelsea : "Hehehehehe...aku buat lawak je tadi.."




Arsenal: "Ehh..ehh..tu..tu..tengok tu..Manchester United yang kuat datang arah kita la.."




Chelsea : "Alamakkk!!, dia dengar ke kita punya plan tadi?..alamakk..mamposla kalo dia dengar"




Liverpool : "Kalau dia tanya kau orang cakap aku baru datang..aku tak terlibat apa apa ye..plsssszzz...aku takuttt"




Manchester United : "Kau orang semua borak bangang apa ni, nak kena pukul lagi macam selalu?, tak serik lagi hahh?"




Liverpool & Chelsea & Arsenal : "Err..maaf..maaf abang Manchester, kami tak borak apa apa..betul, serius, sumpah wallah!..err.. kami beransur dulu ye..nak pegi training ni..maaf ye..maaf..jangan pukul kami..kami tak nak kena pukul dah.."


Manchester United : "Dah berambus!..aku nampak kau orang kumpul macam ni lagi aku rembat sekor sekor!"



sumber: nota facebook -> tak dikenalpasti pemilik sebenar


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting